Har man tråkigt så har man......

1. Fullständigt namn? Matilda Lovisa Löflund 
2. Ålder? Sexton
3. Smeknamn? Tilda?

4. Ögonfärg? Grönaa
5. Hårfärg? Solblekt
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? 15februari

8. Klass? HP10A
9. Vilket år tar du studenten? 2013 blir det va?

10. Något jobb? Neje
11. När gick du upp i morse? För sent
12. När ska du sova? Snart haha, är skittrött!
13. Duschat idag? Yes man
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Om man räknar efter 00.00 inatt, ja.
16. Vad har du ätit idag? Medicin & mat
17. Dagens klädsel? Converse
18. Dagens smink? Mascara

19. Dagens sötnos? Mjau
20. Dagens roligaste? Film?

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
Ja shit asså
22. Vem kramade du senast? Min kudde inatt
23. Hur många har varit otrogen mot dig? En vad jag vet om
24. Har du pojk-/flickvän? Peje
25. Vem pratade du i telefon med senast? Papi
26. Vem fick du senast sms ifrån? Jamie

FAVORIT:
(JUST NU) 
31. Film?
Jag gillar sawfilmerna..
32. Låt? always & forever

33. Mat? Grillat!

34. Dryck? Mmhm.. fanta lemon
35. Färg? Gröen
37. Stad? Stockhome ♥

38. Land? Något varmt
39. Ämne i skolan? Raaaaast
40. Människa? Många

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Pontus
43. Gången du spydde? Vill jag inte minnas
44. Gången du grät? Nyss, fick nåt i ögat :D
48. Gången du var full? Man vet aldrig vem som läser min blogg..
49. Gången du var hög? Det är bara låga människor som blir höga

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
Svart
52. Hund eller katt? Mjau
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på med vem (:
54. Tvspel eller datorspel? The sims!
55. Tv eller film? Film
56. Bilddagboken eller msn? Msn.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Facebook! välkommen till 2010..
58. Ragga eller bli uppraggad? Ragga är roligast :)
59. Big Brother eller Paradise hotel? Paradise
60. Blont eller brunt hår? Brunt!!!
61. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna hallåå
62. Choklad eller lakrits? Shåklaa
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm såklart
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Fanta lemon
66. Pizza eller kebab? Pizza i mitt hjärta
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda vafan
69. Leva eller dö? Vafan äre här för jävla frågor?

ANTAL:
70. Personer du älskar?
Dom vet.
71. Personer du hatar? Daha hatar nog ingen.. men ogillar mååånga
72. Gånger du varit full? Man räknar ju verkligen också 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? fyra (sanning&konka)
74. Glassar du ätit på en dag? ?????
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? En halv
76. Gånger du haft minnesluckor? Det har väl hänt
77. Gånger du varit hög? Varjee dag
78. Personer du saknar just nu? Ingen 
79. Gånger ditt hjärta brustit? 0

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
Ingen
81. Ska du träffa imorgon? You tell me 
82. Sjöng du senast för? Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? Pontyz
84. Spelade du tvspel med senast? Minns inte
85. Vill du ta med på resa nu? Mig själv
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ...
87. Förtjänar att dö? Du
88. Är söt? Fredrik
89. Vill du sova jämsides med i natt? Ingen

VAD:
90. Gör dig glad?
Lycka
91. Gör dig ledsen? Ehm.. att ha tråkigt
92. Vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Gå till skolan imorgon..
94. Vill du ha nu? Du skulle bara veta
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar.. pengar..
96. Längtar du till? Sommarlov ♥
97. Tycker du om dina betyg? jag äger
98. Ångrar du i ditt liv? Nothing!
99. Är det bästa som hänt dig? Jag föddes
100. Vad är det konstigaste som hänt dig? Mycket konstigt har hänt, tro mig




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback